lördag 4 juni 2011

Skynda fynda!

Helt plötsligt är det REA lite här och var. Trodde den började efter midsommar. Kanske är det därför jag aldrig hittat nått på sommarrean förut, alla godbitar är väl redan utplockade innan jag hinner dit.
Jag hittade i alla fall äntligen en bikini samt ett par fina  korallfärgade stretchjeans på KappAhl, en sommarklänning på H&M som jag köpte i två färgställningar för den satt så bra, var superbillig också kunde jag inte bestämma mig för vilken färg som var finast. På Ginatricot hittade jag ett par marinblå shorts som jag kan ha till bikinitoppen om jag vill känna mig mer klädd.
Jag hatar att lägga pengar på sommarkläder, sparar hellre pengarna till hösten då alla vackra, mysiga och sköna höstkollektioner kommer. Jag passar bättre i höstfärger och tycker om att ha mer dressat och heltäckande på mig.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar